DHQ Sahiwal main gate

ڈی ایچ کیو ٹیچنگ اسپتال ساہیوال میں نئے کورونا مریضوں کے لئے جگہ ختم

ساہیوال (ساہیوال نیوز لائیو۔ 9 اپریل 2021۔ ڈاکٹر سعد رمضان) ڈی ایچ کیو ٹیچنگ ہسپتال ساہیوال میں کورونا وائرس کے مریضوں کے لئے الاٹ کردہ تمام آکسیجن بیڈ اور آئی سی یو بیڈز بھر گئے ہیں۔

مزید داخلے کی گنجائش نہیں ہے۔ کورونا مریضوں کی ایک بڑی تعداد کو ایڈجسٹ کرنے کے لئے گورنمنٹ حاجی عبد القیوم اسپتال ساہیوال میں الاٹ کیے گئے بستر بھی بھر گئے ہیں۔

لہذا ، گورنمنٹ حاجی عبد القیوم اسپتال ساہیوال میں کچھ معمول کی خدمات معطل کردی گئیں اور بیس مزید آکسیجن بیڈ کا انتظام کیا گیا ہے۔

پہلی دو لہروں کے مقابلے میں مریضوں کی تعداد بہت زیادہ ہے اور زیادہ تر مریض انتہائی ہنگامی صورتحال میں پہنچ رہے ہیں۔

مریضوں کی تعداد میں تیزی سے اضافہ سے پتہ چلتا ہے کہ جن مریضوں کا علاج ہورہا ہے ان کے لیے آکسیجن بستر کی زیادہ ضرورت ہوسکتی ہے۔

آپ سبھی کو ماسک پہننا ہے اور معاشرتی فاصلہ رکھنا ہے۔ جب تک کہ بالکل ضروری نہ ہو گھر نہ چھوڑیں۔ اگر ایس او پیز کی خلاف ورزی اسی طرح جاری رہی تو ، مریضوں کی بڑھتی ہوئی تعداد میں آکسیجن اور دیگر سہولیات (تیز فلو آکسیجن مشین اور وینٹیلیٹر) فراہم کرنا ممکن نہیں ہوگا۔

صحت کی دیکھ بھال کرنے والے کارکنوں (ڈاکٹروں ، نرسوں ، پیرا میڈیکسز ، وارڈ ورکرز) کی ایک بڑی تعداد مارچ 2020 سے وبا کے مریضوں کو سہولیات مہیا کررہی ہے۔

ڈاکٹر محمد وسیم
پلمونولوجی کے اسسٹنٹ پروفیسر
فوکل پرسن کوڈ 19
ساہیوال میڈیکل کالج ساہیوال

UAE URDU

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے